3- اختصاص 3 دقیقه اول شروع هر كلاس درسی همزمان با حضور دبیران و با نظارت معاونین اموزشی و پرورشی به طرح
4- انتخاب آیات خاص با توجه به فرهنگ دانش آموزان
5- نوشتن آیات سوره های قرآنی و نصب آن بر روی تابلوی تمامی كلاسها
6. شناسایی دانش آموزان مستعد جهت آمادگی برای تلاوت قرآن
7. همخوانی و همراهی دانش آموزان در تلاوت آیات قرآن
8. قرائت ترجمه آیات تلاوت شده توسط دانش آموزان با دبیر مربوطه
9. ارائه نحوه اجرا به طرق مختلف با مشورت و نظرخواهی دانش آموزان


